Tuesday, December 20, 2011

"I am not alone. I can hear them... I can hear everyone's voices... I can sense everyone's feelings... I am not alone... Everyone's feelings... They support me... They are what give me the will to stand and fight!" -Natsu Dragneel-
Natsu X Lucy
Kawai~! ^//w//^
Natsu Dragneel,Lucy Ashley,Happy,Carla,Wendy Marvel,Lucy Heartfilia,Natsu Dragion
~Earthland and Edolas~

♥~♥~♥~Fairy Tail~♥~♥~
Mages of Fairy Tail
awww...kawai them both~! ^//w//^ and Plue~
Lucy misses Natsu~ awww..doki doki..
"Do whatever you think is right!!!That's the way of Fairy Tail Mages!!!!" 
-Master Makarov-
sleep together ^///^ sshhh~ 
<<---emmm~!*stares while blush* "na..nani~?"*blush*--->>
aww..aww..aww..KAAWAIII~~ x3 
~Lucy is the only cure for Natsu's motion sickness in transport~
NATSU X LUCY FOREVER~



TRUE OTAKU ~

You do not say "star", but says "hoshi"
You do not say "moon", but says "tsuki"
You do not say "sun", but they say "Taiyo"
You do not say "dog", but says "inu"
You do not say "cat", but they say "neko"
... You do not say "fox", but it is said "Kitsune"
You do not say "wolf," but says "Ookami"
You do not say "rabbit," but says "usagi"
You do not say "demon", but says "youkai (m) / yasha (f)
You do not say "half-demon," but says "hanyou"
You do not say "god of death," but says "Shinigami"
You do not say "death", but they say "shi"
You do not say "life", but says "no Seikatsu"
You do not say "love", but it is said "to"
You do not say "god / gods", but they say "kami"
You do not say "world", but says "sekai"
You do not say "good" but they say "moshi moshi"
You do not say "heart" but says "kokoro"
You do not say "hello" but says "Konichiwa"
You do not say "idiot" but says "baka"
You do not say "sorry" but says "gomen"

We use the Japanese otaku, at any time, in every little occasion. If you're an otaku, share this little message on your bulletin board.
 (╥╥)
"I live up upon what Fairy Tail thought me"
     

Monday, December 19, 2011

welp...huh..da lme aq rse aq ta tulis ni.well,because one good reason is enough..''aq mls na type''.tp..klu mls wtpe wt blog..an..uhh..cuti yg pnjg ni cepatnye habis~ ta leh ke lme lagi..?? aq mls tul la na gi maktab..da la hari khamis ni aq amik result..wuuu~ cne ni.. (~.~;)  takut la..cne agaknye..skg ni,online un cam da tade gune.bosan bosan and bosan jea memanjang..klu ye pon aq tengok Fairy Tail.tu jela yg best kot bg aq..ni pon internet lembab.puiih! loading lme gile..mcm2 la plak broadband ni.. -.-  huh..ouh..aq bru gi Hong Kong.tp..um..malas la aq na cite..na tp malas na type..tengok2 la nanti bile aq rajin..hehe.#ntah bile la tu# *-* sekejap jea life ni..mlm kang na blek umh ayah da..cian mummy duk sesorg kat umah..arghh..da la dak2 ni ta decide lagi na pakai bju ape amik result nanti..Bju biase ke bju sekolah woi~!? huh mcm la dorg dgr.. -___- hai..hrmm da tade ppe la aq na tulis..no mood actually skg..ok la na smbung tgk Fairy Tail..janne~


hehehe~ addicted meh...tehee.. (^w^)

ara ara ~ ^w^

game : Always Remember Me

sedih kot game ni..hmm..tp kne beli klu na men.na kne download lak klu na men demo dy..
tggu la dlu..nty ble da ade duit sndiri aq beli..fufufu~

Friday, November 18, 2011

ORAITTT!! :D

ok..ni bru best beb!haha..thanks to wan afiq,aq dpt link utk tgk cite anime online~ woohoooo..! xD
haaa...bgos2.yup,aq crazy anime..and aq ske tgk cite2 cmni..hahaha..sekarang aq boleh tengok bile2 je..bgos ahh..ouh,btw..sje je aq post kn ni coz aq tanak terlupa site tu..haha..arigato hozaimas! ^_^

Thursday, November 17, 2011

ararararararara~

walawey..bosan sangat ni..haaa...!! *gelenggelenggelenggeleng* ok aq da ta tau na buat pe.sekarang ni aq just nga kemaruk tengok citer Fairy Tail,Black Butler,Bleach,Hayate The Combat Butler..huhhh~ tu jela yg aq tau skg ni..and aq na tengok sampai habis klu bole..tapi!! alaaaaaaaaaaaaaa!!!!! ahad ni na balik rumah mummy dah..!! sah-sah la ta dpt tengok sume ni..!!!! OMG~ !!! >.<!! ta dapat la aq tengok sambungan dy..!! ARGGHHHHHHH!!!!! hmm..aq harap aq dapat ingat citer ni sume sampai la aq msok U..bile aq da pandai download,aq na download sume! yeah~! ta pun hari aq gi Hong Kong nanti aqtengok kat youtube.haaa..kan internet kat luar sane lagi cepat..hehehehehh..pandai nabel pandai..*puji diri sendiri* hah,pape jela..aq tau aq tengok! hey!uih da kul bape da ni..na tido la..byebye! sayonara~ ^^

Monday, November 14, 2011

Tu pun na TANYE~ -_______-

Apela! Tu pun na tanye ke?? Pelik sgt ke org letak nama 'Nabel Cullen' kt Facebook? Tengok la wall klu ta reti sgt na bezakan girl ke boy.DP pun da letak gambar girl..tu pun na tanye.So what kawan aq panggil aq Nabel.Tu dorg nye pasal lah.Bukan aq yang mintak pon.Dorg bagi..and dorg appreciate it. @#$%^&! Ape?! Aq marah?? YES! Memang..Its a sensitive question man..And by sensitive I mean REALLY REALLY SENSITIVE..Its a personal question.Ha c'mon..Aliah ngan Xyra pun ta penah tanye npe aq letak Nabel Cullen..ni kan lak dy.Sape dy?! Dy pun aq ta penah kenal..suke suki je na tanye camtu..eeii..rase na bagi backhand je.. =.= Tayah la wey..chat semate-mate na tanye aq ni gurl ke boy.SHIT~ I never know U..I never talk to U..I never poke U..I never even chat with U..So why the hell trouble urself in my life? Mind ur own business yaw..I have a great life rite here..Wanna be friends? Okay..I'm cool with that..But this isn't the way..okay.U know what..this boredom,is the happiness to me.So don't spoil it with ur stupid question.-____-

Yeah rite..whatever girl~ =_=

Friday, November 11, 2011

Just Posting (^_^)

Harini best fren aq bg mcj..Sape lagi..Firzana la.. ^_^ haha..nampak sangat dy rindu aq(memandangkan dy sendiri yang bagitau~).And sekarang satu benda je yang aq na fikir..NA BUAT BEDAY PARTY KE TA..?? hmm..(?_?) ok..aq agak buntu..Na buat kat mana masalahnye? McD or Burger King? And dekat mana? So semua org senang na datang..huhh..Aq kalau bab2 ni malas sikit.Ntahla.Maybe coz ramai sangat kot..But its a GOOD opportunity you know..Bcoz aq dapat jumpa ngan Aliah..Xyra.Ofcoz aq ajak dorg! They are my best fren..and Fir seems..berharap aq buat party tu.Haa..(-_-) Tapi aq pun ta kesah actually.Aq pun suke..haiyoo..ntahla. (*_*)

Thursday, November 10, 2011

MISSING MY OLD FRIENDS (T__T)

"I miss my frens"..really.Aq rindu dorg.Aliah..Xyra..Aq na jumpa dorg tapi camne?Today,aq rasa DOWN sangat2.Aq lonely..and aq na jumpa kwn aq. :'(   huhh~ Harini jugak,aq realize something..I have two GREAT friends.Malah,two CUTE and ADORABLE friends! So why keep searching for a new one?! Dorg tu da cukup untuk aq..dunia akhirat,dorg kawan terbaik aq.And so does yg lain.. :]
Tapi,tahun ni Cg Salina da tade buat reunion.Kalau dia buat,well at least,aq boleh la jugak jumpa ngan Aliah and Xyra.hmm~
But I really hope cuti ni aq dapat jumpa dorg.Haha..antara kitorg tiga,aq je yang terpisah.Maklumlah..nme pun duduk asrama..haha..cian aq.Dorg,always together..Sekolah sama,rumah pun dekat2..so tiap2 masa la dorg boleh jumpe.Hmm (^_^)
But girls..kita sayang korang.Korang dua org.. =) ♥ 
Thanks u guys..coz by the time I miss u both,I happen to know u all miss me too.. :') Thanks Aliah..Thanks Xyra..You both always make up my day.Thanks for keep being my friend =D


(^_^)

Tuesday, November 8, 2011

JUST GOTTA FIND THAT SOMEONE

I once seen that person..at some place.A place where lots of people been that day.Something about that person  caught my attention.Something attractive that nailed my eyes to 'em.Drove me crazy when I think about it.That face..Why can't I get over it?? I want to know 'em.But how? There are thousands of people..It'll be hard.To only find the one..is impossible.But I don't know..how to fix this craziness.To overcome this feelings.To stop my heart..I don't know..yet..I don't wanna know.All I know is..I just gotta find that person..    
   
                                               

Monday, November 7, 2011

Sitting and do NOTHING becomes BORING~~ !!

Bosan bosan n bosan..the only word yang aq boleh spell sekarang ni..Na pergi TS! Ramai kwn aq pergi..haih..Duduk kat rumah ta wat pape pun.. >.<

Ouh..tadi tengok Lagenda Budak Setan..BEST! Aq nangis? So what..tahpape tah Baby.Tu pun na gelakkan..Mcm ta biase je..Klu ngan kwn2 aq,dorg mesti faham.It's a common thing la..Da cite tu sedih..so aq jadi sedih la..kan? haha.. Na online selalu pun,rasa jemu. -.-  Ni lak tadi Panda chat ngan aq.Ade problem ngan Wawa..hmm..apela..Alaa..tapi aq tolong gak.Kesian kat dia.. -.-

AQ??? Hmm..haha..ta minat pun na COUPLE ~~ ^^  A good friend of mine once told me; ada satu hadith yang meriwayatkan bahawa apabila 2 insan yang berlainan jantina berjumpa hanya berdua-duaan,bukan atas tujuan yang penting(mcm urusan kerja),yang boleh menimbulkan rasa yang tidak sepatutnya,merupakan dosa besar kerana itu termasuk dalam perkara maksiat.Yada yada..somethng like that laa..hehe..SEE?? DOSA BESAR.Padahal jumpa je..kan..?

So hati2 la ye..ingat2 la sesama sendiri..senang betul na tempah tiket pergi neraka..Korg na ke?? Siapa je na..tp klu sendiri ta mau ingat..hmm..ntahla.Nauzubillah.

Saturday, November 5, 2011

Feelings Bile Da Balik!

Hye..haha..Actually da lme da smpai KL.Aq na update tp internet 'LEM'.haha..Hmm..jap lg da na kne balik rumah ayah lak..huhh..But glad to be home.Tp aq rindu KK.Caye ta caye? *kening2
Pelik an..? Ble da kt rumah rse na blek mktb.Tp ble kt sne rse na 'fly' blek rumah! Tu la kite..ta pnah puas dgn apa yg kite ade..Tp aq happy! Coz akhir2 ni aq da ade sorg kwn yg amat baik..NUR SYAIDA FIRZANA.^^
Dia tu baik..aq suke kwn ngan dia..Aq rase aq beruntung sbb dpt kenal ngan dia.Oh btw,dia rpe2nye cousin Aliah..kwn lme aq.haha..Bgos la tu.And ni antara picture yg paling aq suke ♥ =D..Ni time graduation on 3 Nov 2011.. 

Saturday, October 29, 2011

MIGTY ~

Hey folks! arghh..at last..Dpt gak update something kt blog ni.fufufu~  MIGTY..ok.Not bad la..best gilak! Haha..Tp satu je spoil..Prisha.Haih..aq harap dy ta blek after deepavali tuh..Nyampah r tgk muka dy.Rse cam na bgi backhand je..uhh..sabar jela.. =.=

But..no need worry no more..haha.Grad pun na dekat dah..lg 5 hari je..Esok lg best! ANNUAL DINNER..!!!
whoa..! Best tu..haha..ok la..ta byk la na tulis.Na tunggu aq update lg? Haa..alamatnye tunggu aq blek dlu lerh..haha..
k la..Chow! -.^

Sunday, October 16, 2011

'The Social Network'..Best Der.. =DD

Hey folks! Hahaaa...aq bru lps tgk cite 'The Social Network'.Okay,mmg best! Dpt tgk cne Facebook di'create'kn..cool.Aq tgk dlm cite tu byk halangan dan rintangan.Na jd billionare? Bkn senang beb..But cite tu,mmg smart ah.Korg patut tgk! =D I gave two thumbs up n 5 stars for this! Best dpt jd Mark Zuckerbergh.Youngest billionare..WOW!! Da la cekap..pndai..N aq sndiri ta caye yg aq sanggup tinggalkn laptop aq selama 3 jam semata-mata na tgk cite tu.Hahahaa.. jkjk =P
Bg aq..best tgk sejarah tntg begining of ssuatu bnde..Its some kind of knowledge.WOW..I wish I could be Mark..haha..Hah.Angan je lebih~ hee.. hmm..esok da na blek da..Kne la aq tinggalkn blog ni for like..2 minggu??whoa..lme tuh..=.=  Haahaa..tape2.Aq akn try updatekn anything yg trbaru sewaktu kt 'DUNIA YG PENUH KEKEJAMAN DAN PERATURAN SERTA PERAMPASAN JUGA KETIDAKBEBASAN' yg diasaskan oleh warden2 MRSM Kuala Klawang~ HAHA.. xD
Ok la frens..chow dulu di sini..byk bnde na buat..Kpd yg still holiday teruskan lah holiday korg.Have fun,itu yg pntg.Kpd yg kne blek mktb esok..haa..sedar2 la yg ko rg da na kne blek mktb ye..N most of all,I wish u all luck kt mktb.
Bye~ daa.. =DD

Saturday, October 15, 2011

Morning!

Morning! haha..Pagi yg indah after mimpi yg gile! Sje na post coz ta tau na tulis ape..Ahh..esok da na blek.For STUDENTS of MRSM KUKLA,bsiap sedia la ye korg.Coz esok kite akn temu lg ngn WARDEN2 kesygn kite tuh..hahaa.N byk lg rules n dugaan yg menanti..huh..Sabar jela ye~ -.-
 Eyh,gi mandi la..hee..Okay la..chow dulu! hahahaaa..daa.. ^^


If I Knew ~ =')

If I knew it would be the last time
that I'd see you fall asleep,
I would tuck you in more tightly
and pray the Lord,your soul to keep.
If I knew it would be the last time
I'd hear your voice lifted up in praise,
I would video tape each action and word,
so I could play them back day after day.
If I knew it would be the last time,
I could spare an extra minute
to stop and say"I love you,"
instead of assuming you would KNOW I do.
If I knew it would be the last time,
I would be there to share your day,
well I'm sure you'll have so many more,
so I can let just this one slip away.
For surely there's always tomorrow
to make up for an oversight,
and we always get a second chance
to make everything just right.
There will always be another day
to say "I love you" and certainly
there's another chance to say our
"Anything I can do?"
But just in case I might be wrong
and today is all I get,
I'd like to say  how much I love you
and hope we never forget.
Tomorrow is not promise to anyone,
young or old alike
And today may be the last chance
you get to hold your love one tight.
So if you're waiting for tomorrow,
why not do it today?
For tomorrow never comes,
you'll surely regret the day.
That you didn't take that extra time
for a smile,a hug,or a kiss,
and you were too busy to grant someone,
what turn out to be their one last wish.
So hold your loved ones close today
and whisper in their ear,
tell them how much you love them
and that you'll always hold them dear.
Take time to say "I'm sorry"
"Please forgive me," "Thank you" or "It's okay".
And if tomorrow never comes,
you'll have no regrets about today.

             
"I Love You,kay?"



Friday, October 14, 2011

Rindu na blek mktb?? WHOA!!

Okay,ta sgke aq akn rindu na blek mktb. ?.?
Cite dy cmni..Smlm aq mkn kt Hulu Langat..Mkn ikan bakar tu!Fuyohh..haha.N then aq blek.Time kt traffic light,aq nmpk bulan.Bulan wrna kemerah-merahan..lawa..Klu straight blek umh..klu belok kanan jln na gi MRSMKUKLA.Pstu aq pk..klu kt sni aq pndg bulan belah kanan,kt sne aq msti pndg belah kiri..Hmm..apela yg aq nga buat kt sne skg..

Ttibe hati aq rse hiba.Aq tana tinggalkn mktb tu..Memikirkn thn depan da na pegi..rse cm na nangis jea.. x'(
Sedih r..okay aq admit,aq da sygkn mktb tu..Syg r na tinggalkn mktb tu..Aq pn mcj la jnior aq..Sheila.Aq cite kt dy ape yg aq rse..Yg klakanye..mlm tu dy call aq..Dy nangis!Haih..cian lak aq rse..

Huh..tp yg pastinye aq mmg sdih..Aq hrp dpt stay kt mktb ni.Aq mls na jmpe jnior bru..BOSAN~ Seteruk-teruk ssparuh jnior aq,tp yg lain2 tu..yg baik ngn aq..aq tana tinggalkn dorg..hmm..
Ohh..aq mmg harap sgt bole stay.. ='(

Can't believe I'm leaving..

Distracted Morning~ -.-



Pgi ni..sumenye OK.Adik aq gi skola..mcm biase.Ayh lak gi kje.So mmg tinggal aq sesorg jela kt umh~ Best? Mmg..coz aq bole buat anything!Lagi2 PMR pn da abis..so tade ssiape na halang.

On9..men game..tgk tv..jiwa aq tnteram jea dr pgi smpai skg..ptg.Ahh..tp tu sume hancus!Hancur lps aq tgk something yg aq ta ptt tgk!Mnyakitkn hati btol la..!Susah la..aq ta bole na men tulis jea nme dy..Maklumla,na jge maruah dy la ktekn~ Tp ape aq kesah?Argh..ta baik la buat cmtu Nabel..so biarla aq je pepaham sndiri..sori ekh..

Nme pmpuan,perangai cm laki!Itu jela serba serbi about dy..ta bole byk2 sgt.Spe yg knl dy jela tau dy spe..huh~ *mngeluh* Aq tade problem pape ngn dy.Tp ape yg dy buat tu..saketkn hati aq!Aq tau la..dy pn ta ske aq..Kte dy,aq tiru gye dy..Buat pe na ciplak dr dy?!Aq ade style aq sndiri lah.Ta prlu na ikot dy..buang mse jea..Tp,kt spe yg aq na ngadu?Btol la ckp mummy..Aq ni pndam rase.Simpan sorg2 dlm hati..Penyakit ke tu?Alah..pe aq kesah..da tu cara aq..kn?

Tp ppe pn..jiwa aq mmg distracted td.Hrp2 rase ni hilangla cpt..penat.Penat asyik slalu cmni..Org bknnye phm pn..Ni lak Isnin ni na blek mktb da..huih..Entah la..Aq hrp tade muke dy..tp na wt cne..MIGTY pun satu klas ngn dy~ Sabar jela Nabel..~

Aq tade la benci dy..Korg jgn slh anggap.Aq just ta ske..tu jea.Ko pk best benci org??Hah!Ta..mcm aq ni ske sgt na mmbenci org..Ta best pun..Haih..aq hrp cuti ni lame skit.Tp apekn daya..

Tu jela utk ptg ni..Aq mrh sgt smpai aq ttibe bkk blog ni na post isi hati aq.Lega..walaupun just kt blog..Tu jela..hrp korg phm pe yg aq rse.. =(

Thursday, October 13, 2011

Okay..ble aq wt blog ni?Feb..n aq post lg skg..huh..anyway,glad to be home!At least hilang jgak la mke2 yg slalu sketkn aty aq..haha.Cuti ni,tade la pnjg sgt.Setakat 5 hari..bosn~  Na blek sne blek..arghh!!Malas la..aq malas na jmpe org2 yg lebih dewasa kt sne.

Actually,lately byk bnde happen kt mktb.Aq terasa agk dipulaukn kt dlm cube(pggilan utk bilik)..Knp aq ta tau..tp punce dr org dlm tu jgak la..hah!Bjet aq ta tau je ape yg dy buat.Tp cite sbnr,aq still ta tau lg..tggu Sheila la cite..haha.Janji after PMR..At least ade gak yg care psl aq..wlaupun bkn batch sndiri.*mendengus*

PMR?Da abis la wey..!!whoa..bebas gle..Tp result still ta dpt lg~ So gelabah tu still ade..hehe..
Hope to all PMR candidates,U all dpt GOOD result!=D sprti yg diimpi-impikn sume rite..? =)

Tu jela serba serbi yg aq na cte hri ni..no idea la na ckp ape..ok..daa ^^

Wednesday, February 2, 2011

HELLO!

aq bkk blog ni sbb..ntah la.aq sje je nk bkk..lgpon aq dpt dorongan skit dr kwn aq..FANA la advisor aq.haha~sperti yg sume org tau,atau ade yg x tau,,nme aq nbel.itu nickname aq..name btol?haa..biar la yg tau sje tau..hee..aq 15 thn.jd 15 ni kn,mmg best taw.best coz umur mningkat..tu je..bg aq la~coz utk bdk yg idop kt asrama..byk gle aktiviti!omwek?jgn mention la..belambak!haih..bru aq tau betape bznye akk2 f3 dlu..mktb aq MRSM KUALA KLAWANG.syok beb!mmg aq syg r mktb tuh..<3 tp sperti insan len yg mngejar impian gak,,klu bleh lps f3 ni aq nk kuar dr mktb tuh.why?haa..tu nnty aq cter..haha~aq ni bdk kl je..as org bru,aq x reti sgt wt blog ni.so kpd spe2 yg mmbace,rse2 ade bnde yg prlu diubah atau di upgradekn..sila2lah bg tunjuk ajar..pape un,,aq hrp korg satisfied ngn blog ni..=)
so..SELAMAT MEMBACA=D